Jes,kesäloma on alkanu jo pitkän aikaa sitte!Ihanaaaa!! Siks ajattelin et mähän voisin tehä tämmösseet kesäloma sivut.No,tänne tulee sitä tätä.Itse mä olen ollu uimassa ja Ruotsissa.Ruotsin laivalla oli aivan HIRRRMU hyvää ruokaa!Varsinkin lehtipihvit!Mmmm-m!Sitte siel oli aivan mahtawat pelihuoneet!Se mä en nyt kunnolla muista,mut lentokiekko se kai oli..Kumminki,se oli TOOOSI hauska peli.Pelasin sitä reilun tunnin!Sitte siel oli Karaoke nightclub!Mun äiti ja isäpuoli kävi vähän laulelemassa "Lintu"a.Ite en viittiny,ku mulla on niin kamala ääni..Sitten ku oltiin itse Ruotsissa,kierreltiin ja kaarreltiin.Sitte me käytiin eläinpuistossa.Näin "apinakoiria",hirviä,papukaijoja,hylkeitä,tosi isoja hevosia ja aivan ihania karhuja!Sen mä kyllä sanon,että Ruotsissa ja laivalla oli kiwaa!

 

Ja tässä kuvia:  698364.jpg  698368.jpg698437.jpg 698370.jpg698371.jpg698375.jpg  698378.jpg 698373.jpg  698374.jpg